تاثير منفي عنبرنسا بر ترميم زخم

تاثير منفي عنبرنسا بر ترميم زخم: با توجه به ورود پانسمان های نوین و استقبال بیماران دارای زخم از آنها ، کلاهبرداران نیز بیکار ننشستند، عنبرنسا یا مدفوع الاغ ماده در فصل بهار  روشی برای کلاهبرداری نوین به وجود آورده است. بیماران بدون اطلاع علمی از تاثیر عنبرنسا آن را سوزانده و دود عنبر نسا را به زخم میدهند غافل از اینکه همین دود باعث عفونی شدن زخم و عمیق تر شدن آن میشود و گاهی دیده شده است باعث تاول های وسیع و شدیدی بر روی زخم میشود .

تاثير منفي عنبرنسا بر ترميم زخم
تاثير منفي عنبرنسا بر ترميم زخم

تاثير منفي عنبرنسا بر ترميم زخم

در قرنی زندگی میکنیم که همه چیز بر مبنای علم و تحقیقات بالینی میباشد تمام دارو ها با نظارت مستقیم  سازمان بهداشت تولید و عرضه میشوند  تمام دارو ها و پانسمان ها دارای دوز مشخص در مقدار ثابت می باشند  به همین دلیل درمان های غیر استاندارد بدون دوز مشخص  که در هیچ مقاله ی علمی  معتبر ثبت نشده و هیچ پایه ی علمی ندارند جایی برای بقا ندارند . لذا خودتان فکرش را بکنید ! دودی که از مدفوع تولید شود آلوده نیست ؟؟ باعث عفونی تر شدن زخم نمیشود ؟؟؟

همیشه یادمان باشد برای رسیدن به هدف عالی  راه میانبری وجود ندارد راه صحیح یک راه میباشد و آن راهیست که عقل و منطق سالم میگوید. خودتان انتخاب کنید بین مدفوع الاغ ماده در مفصل بهار و پانسمان های کاملا استریل که دارای مدارک معتبری چون CE  اروپا و FDA آمریکا و سازمان بهداشت غذا و دارو ایران میباشد .

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره با متخصصین زخم و تعیین وقت برای درمان انواع زخم های دیابتی و غیردیابتی خود به دپارتمان زخم کلینیک ارمغان مراجعه نمایید و یا با شماره ٣٢٢٢٨١٧٣-٠٢٦ تماس حاصل نمایید. متخصصین کلینیک زخم ارمغان در تمام ساعات کاری کلینیک پاسخگوی شما عزیزان می باشند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.